Як працює техпідтримка OkayCMS 2.0

Купуючи ліцензію OkayCMS Pro 2.0, ви отримуєте 10 годин комплексної підтримки та консультацій щодо роботи з OkayCMS. Пропонуємо докладніше ознайомитися з видами консультацій та регламентом роботи служби підтримки.

Фахівці технічної підтримки виконують такі роботи:
дають консультації щодо системних вимог для оптимальної роботи системи;

дають консультації з роботи з OkayCMS для адміністратора магазину;

надають консультації щодо впровадження додаткового функціоналу в OkayCMS;

надають допомогу в установці OkayCMS на хостинг;

проводять встановлення шаблонів та доповнень з MarketPlace OkayCMS;

проводять оновлення OkayCMS до останньої актуальної версії.
Регламент роботи:
В адміністративній панелі вашого сайту на OkayCMS у розділі "Технічна підтримка" створіть нове звернення.

Докладно опишіть проблему та сформулюйте назву звернення. Після цього подайте звернення на розгляд. Увага! Одне звернення до служби підтримки має містити одну проблему, не пишіть кілька проблем в одному зверненні.

Слідкуйте за повідомленнями Email про прогрес вирішення вашого питання протягом одного робочого дня. Відповідь також буде відображено в адмін-панелі вашого сайту.
Що може вплинути на час Вашого запиту?
Для прискорення реакції на ваше звернення ми радимо дотримуватися простих правил:

докладно описуйте проблему, кроки до її відтворення;

вкажіть реквізити доступу до адміністративної частини вашого сайту;

вкажіть актуальні доступи до FTP та СУБД (PHPMyAdmin), якщо для вирішення проблеми необхідне втручання у вихідний код;

надайте інформацію про версію продукту.

Додатково службою підтримки може бути потрібна інформація про налаштування ПЗ, а також інформація для доступу до сервера FTP, SSH або адміністративної панелі хостинг-провайдера.
Обробка звернення припиняється у разі:
якщо користувач не може дати затребувану агентом підтримки інформацію для вирішення питання;

клієнт не може надати доступ до сайту (FTP, SSH, панель управління хостингом тощо);

проблема не може бути відтворена;

звернення містить кілька пов'язаних між собою проблем;

хостинг відповідає системним вимогам;

питання задане неконкретно чи діалог ведеться у неконструктивній формі;

питання виходить за межі технічної підтримки;

якщо протягом 30 календарних днів відповідь від користувача не була отримана, звернення вважається обробленим автоматично.

 

Послуги, що не покривають підтримки OkayCMS*:
перенесення даних із інших систем;

розробка додаткового функціоналу;

послуги з веб-розробки. Для цього зверніться до наших партнерів;

веб-дизайн;

підтримка сторонніх рішень;

роботи з налаштування сервера.

Якщо годинник техпідтримки закінчився?
Перейдіть на веб-сайт okay-cms.com/support у розділі Технічна підтримка.

Придбайте необхідну кількість годин техпідтримки.

Чекайте на оновлення техпідтримки в адмін-панелі свого сайту.

Після оновлення надішліть свій запит на техпідтримку.
Коментарі
Поки немає коментарів
Написати коментар
Ім\'я*
Email
Введіть коментар*